fredag den 17. februar 2012

Godt begyndt er halvt fuldendt.

Jeg har så mange ting jeg gerne vil sige og budskaber jeg gerne vil bringe. Små ord- og tankespil.


Jeg gør i det nogen grad hver dag på min vidunderlige arbejdsplads, hvor jeg møder mange, mange mennesker, med hver deres fortælling. Alle har fortællinger, jeg ikke lige kunne regne ud, men som jeg får lov til at få lidt af.


Mennesket er en fortælling og jeg elsker de fortællinger.


Og det der med hvad der er normalt, det findes jo ikke i virkligheden! Der er ingen der fuldt ud opfylder normalitetsbegrebet. Vi er alle på den en eller anden måde fantastisk anderledes, så derfor bloggen Come as UR, hvor jeg vil vove at dele tanker, idéer, ord, fortællinger og bevæge mig i en socialkonstruktionistisk kontekst - forklaring og opklaring af dette følger.


Velkommen


Kærlig hilsen
Sine W.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar